Fellesskap

Gudstjeneste

Gudstjenesten er vår fellessamling hvor vi samles fra alle smågruppene og husfellesskapene. Gudstjenesten er fast annenhver søndag kl 11.00 på Ålgård Bedehus, Krambugata 2, 4330 Ålgård.

På gudstjenesten har vi fokus på lovsang og forkynnelse. Det er enkel servering av kaffe og noe å bite i. Under talen er det AWANA søndagsskole.

Kom innom og bli kjent med oss! Sjekk når det er gudstjeneste i kalenderen.

20211024_111544.jpg
Mannstreff

Det samles en god gjeng mannfolk på bedehuset. Det er stort fokus på kaffe og drøs for for å bygge relasjoner.
I løpet av kvelden spilles det av en tale som blir emne for samtaler i etterkant.

Jarle Ravndal - Tlf: 481 01 430

Småfellesskap for unge voksne

Husfellesskapene for unge voksne er delt inn små grupper som samles regelmessig i hjemmene. Det er fokus på et nært kristent fellesskap hvor man kommer tett på hverandre. Hver gruppe har eget opplegg, men felles er fokus på Bibelen, bønn og å dele troen sammen.

Vi ønsker å være et åpent fellesskap med plass for alle. Derfor håper vi at du tar kontakt dersom du lurer på noe eller har lyst å bli med! Du må gjerne komme innom for å se hvordan vi har det.

Gunn Helen Gilje. 41634585

Huskirker, bibelgrupper for voksne

Det er et mål for vår forsamling at alle er med i en smågruppe. Husfellesskapene for voksne samles regelmessig i hjemmene. Det er fokus på et nært kristent fellesskap hvor man kommer tett på hverandre. Hver gruppe har eget opplegg, men felles er fokus på Bibelen, bønn og å dele troen sammen.

Vi ønsker å være et åpent fellesskap med plass for alle. Derfor håper vi at du tar kontakt dersom du lurer på noe eller hvis du ønsker å bli med i ei huskirke.

Toralf Hetland - Tlf: 932 21 868

Vi over 60

Arrangeres første torsdag i hver mnd. kl.15.00 til kl.17.00 i underetasjen på Ålgård Bedehus. Sosialt program med sang og musikk, andakt, kåseri, glimt fra mange personer sitt liv og virke. Kaffe og mat med god tid til å prate sammen er en viktig del av samlingene. Det er en glede å se at 45 til 80 trofaste og nye personer møter opp på samlingene! Mange positive tilbakemeldinger gir glede og frimodighet i arbeidet. Håper du kommer og blir med i fellesskapet! Velkommen!

​Karl Edvard Aksnes - Tlf: 908 30 825

Viover60.jpg
Full tank, ja takk! - Bønnegruppe

Bønnegruppa:"Full tank, ja takk!" samles hjemme hos Siri U. Bjørsvik i Ånundlia 35 annenhver onsdag kveld kl 19.30 - 21.30. Der ber vi for og med hverandre gjennom å be-lytte-tale-velsigne. Du får her påfyll til å gå frimodig ut i hverdagen som den du er i Kristus.

Ta kontakt med Siri om du ønsker å være med eller har spørsmål. Velkommen til alle som vil høre hva Jesus har på hjerte for deg!

Siri Ueland Bjørsvik - 906 16 248