Flerspråklig Alpha

I høst går Bedehusforsamlingen Ålgård sammen med Kristkirken og Baptistmenigheten om flerspråklig Alpha. Se facebook her.

▪ Alpha er der vi deler tanker om tro, tvil og selve meningen med livet. ▪ Alpha er der vi tar opp spørsmål om den kristne tro. ▪ Alpha gir mulighet til å bli kjent med nye mennesker. ▪ Alpha er et måltid, undervisning og samtale i grupper ▪ Alpha er godt fellesskap ▪ Alpha er ti tirsdagskvelder kl. 18.30 – 21.00 + andre helg i november

Det er i høst lagt opp til undervisning ved bruk av video på fire forskjellige språk i tillegg til norsk. Målet er at også flyktninger som ønsker et større innblikk i kristen tro skal få en anledning til å bli bedre kjent med kristendommen.

Så enten du selv har lyst å bli med, eller du kjenner noen som dette kan være aktuelt for så ta kontakt og meld dere på.

Siste innlegg
Arkiv