Inspirasjonssamling Småfellesskap Tirsdag 15. oktober kl. 19:30

Bedehusforsamlingen samles til Inspirasjonskveld for Småfellesskap 15.oktober kl. 19.30!

Inspirasjonskveld har vi fordi at sammen lærer vi av hverandre, møter Gud og blir inspirert. Denne samlingen er viktig for oss! I bedehusforsamlingen setter vi det å være sammen høyt og denne prioriteringen sier mye om hvem vi er.

Hører du til i Bedehusforsamlingen er denne samlingen for deg, og er du ny i fellesskapet vårt, er dette noe å få med seg!

Huskirkene sitter sammen og det er avsatt plass både til huskirkene og de som for tiden ikke er endel av en huskirke. Det vil bli satt fokus på hva vi ønsker for fremtiden for fellesskapene våre!

I tillegg vil vi høre Kurt Askeland fortelle sin historien om hvem han er og hvordan veien til småfelleskap har vært for han!

Kvelden blir en kombinasjon av deling, samtale, lovsang, bønn og god mat!

Vi ser med forventning frem til denne kvelden!