Lyst til å synge i barnekor?

Har du lyst ti lå synge i kor? Her er litt info om korene vi har. Se også her for mer info.

Juballong: Kor fra 4-5 år til ca 4. klasse. Vi øver annenhver torsdag kl 17.30-18.30 (oddetallsuker). Spond: Gruppekode NNGGU

Ålgård Soul Children: Kor fra 5.-10. klasse. Vi øver annenhver mandag kl 18- 19.30 (oddetallsuker). Ca annenhver gang i baptistkirken og på bedehuset. Spond: Gruppekode PGJJN

Våren 2023 får de som går på ungdomsskolen tilbud om å være med i Soul teen Vest. Ca en gang i måneden, rett etter øvelse på Ålgård, kjører vi til Frøyland Orstad kirke og øver der sammen med teens fra Frøyland Orstad, Egersund, Randaberg og Sandnes. Det vil også være en Gathering i Frøyland Orstad for hele koret lørdag 18.februar og søndag 19.februar. Det vil være en konsert lørdag 18.feb kl 17 og Soul Church søndag 19.feb kl 10.30. Arrangementene er åpne for alle og gratis! Hjertelig velkommen!