Knapper

Hvem er vi?

Norkirken Ålgård startet som Bedehusforsamlingen Ålgård som ble stiftet i juni 2011. Det var en videreføring av arbeidet med Storsamlingene, et mer enn 10 år langt samarbeid mellom Normisjon, Det Norske Misjonsselskap og Norsk Luthersk Misjonssamband.

Derfor er vi på mange måter en fellesforsamling som består av mennesker med forskjellig bakgrunn.  Vi ønsker å være et åpent fellesskap og ønsker deg velkommen med den bakgrunnen du har.

I 2020 endret forsamlingen navn til Norkirken Ålgård. Norkirken Ålgård er tilsluttet Normisjon og vi driver ut fra Ålgård Bedehus.

Vi er et fellesskap av mennesker som ønsker å følge Jesus. Visjonen vår er "å gjøre mennesker til nære venner av Jesus". Vi samles i forskjellige små grupper rundt om i hjemmene og har gudstjeneste annenhver søndag på Ålgård Bedehus. Vi har også en rekke aktiviteter for barn og ungdom.

Det er et ønske for oss at også du skal kunne finne deg til rette i vårt fellesskap. Bli med!