Åpningsfest i Connects huskirker

Mandag kveld ble det holdt åpningsfest for Connect sin huskirke. Åpningen ble arrangert hos Else Marie Grødem hvor samlingen fremover kommer til å være.

Åpningsfest connect huskirker

I forkant av oppstartsfesten var lederne samlet til bønn og det var knyttet en del spenning til hvordan oppstarten skulle bli.

Med fokus på relasjonsbygging ble det spilt kubb ute i hagen, spist pølser og Kristian stod for "bli kjent" leker. Utover kvelden ble det en åpen og god stemning som forhåpentlig vis vil gi et godt fundament for å dele tro og liv utover høsten.

Etter oppstarten var lederne glad og fornøyd med gjennomføringen og gleder seg til huskirkene fremover. Og dersom det er andre der ute i alderen 8. til 10. klasse så er det bare å møte opp. Ta kontakt med Tarje på 924 83 266 eller se på nettsiden til Connect for mer info.

Bønneemner:

+ Be for Tarje, Kristian, Astrid, Arvid og Else Marie som skal lede huskirkene.

+ Be for ungdommene som kommer - at de kan få en trygg arena for å få høre, motta og dele kristen tro.

Siste innlegg
Arkiv