God stemning og mye lyd!

Mye lyd, god stemning da Connect huskirker for ungdomsskolen startet opp.

Det ble blandt annet "avislek", kahoot, leting i Bibelen og grilling. Det kom 19 stk og vi ser frem til en fin høst med denne gode gjenen! (og kanskje flere? bli med!)

Denne huskirken for ungdomsskolen blir mandager i oddetallsuker 20.00-21.30. Det starter også opp grupper fra 10. kl + 2.oktober hos Gunn Helen og Kåre. De som er i overgangen mellom gruppene kan velg hvor de vil gå, eller om de vil gå begge plaser.

At mange kommer på samlingene er helt topp, men betyr også at vi trenger nok leder til å kunne se hver enkelt. Har du lyst og anledning å være med? Du trenger ingen kvalifiksajoner ut over et hjerte for ungdommene og en positiv innstilling - Ta kontakt på Tlf: 951 45 892 eller mail HER

.

Siste innlegg