Gudstjeneste søndag 6.september kl. 11!

Velkommen til Gudstjeneste i Norkirken Ålgård førstkommende søndag kl. 11.00. Det vil bli presentasjon av årets konfirmanter og Trond Kjartan taler.

Barna møter direkte til Awana søndagsskole.

På grunn av coronasituasjonen må vi gjøre en del smitteverntiltak på Bedehuset. Vi prøver å gjøre dette så enkelt og smidig som mulig. De største utfordringene vi har er å klare å holde tilstrekkelig avstand ved registreringen før gudstjenesten begynner. Derfor oppfordrer vi folk til å komme i god tid, slik at ikke alle kommer tre minutter før gudstjenesten begynner Det vil være til stor hjelp for oss at vi beregner litt ekstra tid i disse coronatider. Dere vil også se at stolene i møtesalen er satt opp i to og firer rekker. Dette er for å få inn flest mulig og samtidig ivareta smittevrnsreglene. Så hvis en kommer to sammen, setter en seg på en toer-rad, kommer en tre eller fire, på en firer rad. Og det er fint om vi fyller opp salen forfra, da er det litt enklere for dem som gjerne ikke går hos oss til vanlig .

Hjertelig velkommen til gudstjeneste i Norkirken, og tusen takk for at dere er med på lage gode felles løsninger for å kunne samles.